Lillestrøm SK vant en viktig kamp mot Bodø/Glimt på Åråsen med to straffer scoret av Robert Koren. Koren var kampens store spiller og fikset straffene sikkert i mål. Lillestrøm SK kontrollerte kampen fra start til slutt og vant fortjent 2-0. Assistenttrener Gunnar Halle var fornøyd med prestasjonen og sa at laget hadde god kontroll på Bodø/Glimt. Uwe Rösler var nervøs før kampen, men etter det første målet synes han at laget kontrollerte og vant fortjent. Lillestrøm SK ligger nå likt med Lyn, men med dårligere målforskjell enn vestkantslaget. Bodø/Glimt på sin side vil få det tøft med å overleve i den øverste divisjonen. De ligger nå helt sist, fire poeng unna kvalikplassen med to kamper igjen å spille. Ola Haldorsen, trener for Bodø/Glimt, var skuffet over lagets prestasjon og sa at spillerne lar tabellsituasjonen gå inn over seg. Stig Johansen måtte forlate kampen etter 20 minutter og konkluderte med at laget har i alle fall ett bein i 1. divisjon nå.